A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Miért lassú Mátészalka-Nyíregyháza viszonylatban a vonat?

Íme a Máv válaszai.

2015. július 30. - Mátészalkaleaks

Tisztelt Fejlesztési és Beruházási Főigazgatóság/debreceni Regionális Igazgatóság !

 

Kérem tájékoztassanak arról, hogy a közeljövőben várható-e a levelem tárgyában említett vasútvonal fejlesztése.

 Válasz:

A jelzett vasútvonal szerepel a 2014-20-as EU költségvetési időszak pénzügyi felhasználásáról szóló kormányrendelet /IKOP/ projektjei között. A projekt megvalósításáért a NIF Zrt. a felelős. Annak jelenlegi helyzetéről, az esetleges ütemezésről a NIF Zrt. tud adni pontos felvilágosítást.

 

Kérem, válaszoljanak arra a  kérdésemre is, hogy Mátészalka és Nyíregyháza között miért csak nyírbátori átszállással lehet eljutni a megyeszékhelyre?

 Válasz:

Az említett viszonylatban van közvetlen vonat. Nyíregyházáról Mátészalkára napi  4 közvetlen vonat van 5:37, 8:37, 14:35 ÉS 16:35 indulásokkal, míg Mátészalkáról Nyíregyházára napi 3 közvetlen vonat van 7:34, 15:34, és 17:25 indulásokkal, valamint egy vonat van nyírbátori átszállással, ez a vonat Mátészalkáról 5:24-kor indul és 6 perces csatlakozás van.

 

 

Kérem tájékoztassanak arról is, hogy az említett vasútvonalon, milyen sebességkorlátozások és pontosan hol vannak érvényben.

 

Az alábbi korlátozások vannak érvényben:

 

korlat.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr97666454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása