A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

2021. 06.18-ig Kraszna Intercity helyett Kraszna sebesvonat és debreceni átszállás a Budapestre igyekvőknek.

2021. április 15. - Mátészalkaleaks

Több olvasói jelzés érkezett azzal kapcsolatban, hogy miért lett Kraszna sebesvonatra átkeresztelve a Kraszna Intercity? Miért nincsenek már közvetlen vasúti kocsik Budapest felé?

A MÁV felújításokat végez a 100a vonalon, Cegléd és Budapest Nyugati állomások között, ezért vágányzári menetrend van érvényben 2021. 06.18-ig. A vonatok Cegléd és Budapest Nyugati között hosszabb menetidővel közlekednek, ráadásul a vonatok egyes esetekben egymással egyesítve közlekedek.

Információink szerint az ok prózai, ugyanis amennyiben a Kraszna Intercity két mátészalkai vasúti kocsija is be lenne sorozva a Bereg Intercityhez, akkor az egyesített szerelvények nem férnének be a végállomás vágányaira, hiszen a Nyugati pályaudvart felújítják, így kisebb a kapacitás.

A reggeli Bereg Intercity a vágányzári menetrend alatt 3 óra 5 perc alatt teszi meg a Debrecen-Budapest távot, míg a visszaúton erre  2 óra 53 percre van szükség.

 

hqdefault_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr3716502052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása