Több olvasói jelzés érkezett azzal kapcsolatban, hogy miért lett Kraszna sebesvonatra átkeresztelve a Kraszna Intercity? Miért nincsenek már közvetlen vasúti kocsik Budapest felé?
A MÁV felújításokat végez a 100a vonalon, Cegléd és Budapest Nyugati állomások között, ezért vágányzári menetrend van érvényben 2021. 06.18-ig. A vonatok Cegléd és Budapest Nyugati között hosszabb menetidővel közlekednek, ráadásul a vonatok egyes esetekben egymással egyesítve közlekedek.
Információink szerint az ok prózai, ugyanis amennyiben a Kraszna Intercity két mátészalkai vasúti kocsija is be lenne sorozva a Bereg Intercityhez, akkor az egyesített szerelvények nem férnének be a végállomás vágányaira, hiszen a Nyugati pályaudvart felújítják, így kisebb a kapacitás.
A reggeli Bereg Intercity a vágányzári menetrend alatt 3 óra 5 perc alatt teszi meg a Debrecen-Budapest távot, míg a visszaúton erre 2 óra 53 percre van szükség.