A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Fejlődés helyett visszafejlődés a szabolcsi közösségi közlekedésben.

2020. május 24. - Mátészalkaleaks

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) a Közlekedéstudományi Intézettel (KTI) együtt 2020. június elejétől több tucat vasúti mellékvonalon tervezi megnyirbálni a menetrendeket. Egyes vasútvonalakon már csak napi egy vonatpár fog közlekedni, míg a „szerencsésebben” járt vasúti viszonylatok megússzák kínálat csökkentéssel és pótló buszok beállításával.

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét, azon belül több kistérséget érintenek ezek az intézkedések. A mellékvonalak közül lényegében a 110-es Mátészalka-Debrecen vasútvonal marad érintetlenül és a Mátészalka- Tiborszállás vasúti viszonylat, valamint fognak még vonatok közlekedni Mátészalka és Fehérgyarmat között.

 

Napi egy vonatpár fog közlekedni:

Mátészalka-Csenger  ( napi egyetlen vonatpár)

Mátészalka- Nyíregyháza   (napi egyetlen vonatpár)

 

Csökkenő menetrendi kínálat mellett, többnyire pótló buszok fognak járni:

Mátészalka-Záhony ( 2 vonatpár és vonatpótló buszok)

Vásárosnamény- Nyíregyháza ( 2 vonatpár és vonatpótló buszok

Fehérgyarmat- Zajta ( 1 vonatpár és vonatpótló buszok

 

valtotas.jpg

Illusztráció: Közlekedő Tömeg Egyesület

 

 

 

 

 

 

h-start_141_127_405_es_117_376_2017_mateszalka.jpg

Már csak pár nap és jelentősen csökkenhet  a menetrendi kínálat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr9215714620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.