A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

30 milliárd forint helyett 38 millió forint jut csak a Mátészalka-Debrecen vasútvonal felújítására, ebben az évben !

Ez a pénz még az állagmegóvásra sem elég, így további menetidő-növekedésre számolhat az utazóközönség !

2017. február 24. - Mátészalkaleaks

A vasútvonal ez évi felújításait,(amit nevezzünk inkább tűzoltásnak), az eredeti összeg, alig több mint 0,1%-ból kell megoldania a MÁV Zrt-nek !

 

Mint ahogyan arról korábban cikkeztünk, elmarad a Mátészalka-Debrecen vasútvonal rekonstrukciója. A munkálatok ebben az évben kezdődtek volna, és 2019-re már sebességkorlátozás nélkül közlekedhettek volna a szerelvények ezen a  vasúti szakaszon.

Közérdekű adatigénylést nyújtottunk be a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz annak érdekében, hogy megtudjuk, milyen adatok és tanulmányok alapján hozta meg határozatát Magyarország kormánya arról, hogy kikerüljön az Uniós fejlesztések közül a Mátészalka-Debrecen vasútvonal.

Egy másik közérdekű adatigényléssel is éltünk, melynek az volt  a célja, hogy megtudjuk, milyen felújítások várhatóak a 2017-es évben ezen a vastútvonalon.

Levélíró kampányt indítottunk annak érdekében, hogy érzékeltessük Dr. Seszták Miklós Nemzeti Fejlesztési Miniszterrel azt, hogy valós, nagy tömegeket érintő ügyről van szó, hiszen éves szinten 825 ezer fő közlekedik ezen a vasúti viszonylaton. (Az adatok forrása, közérdekű adatigénylés, MÁV-Start).

Ahogyan a mellékelt dokumentumok mutatják, a 2017.évben 37. 731304 Ft jut a vasútvonal feújítására a MÁV Zrt. adatai alapján.

Mivel ez az összeg lényegében még az állagmegóvásra sem elég, és a sínek elhasználódása és az alépítmények állagromlása  miatt  vélhetően további sebességkorlátozásokat lesznek kénytelenek bevezetni ezen a vasúti viszonylaton ebben az éveben,  így panasszal élünk a MÁV Zrt elnöke, Dávid Ilona felé, valamint a MÁV Zrt. Pályalétesítményi osztálya felé annak érdekében, hogy belső forrásaikból csoportosítsanak át plusz összegeket a sebességkorátozások  számának és a menetsebesség növelésének az érdekében.

 

 Mátészalka, 2017.február 24.                   -Mátészalkaleaks-

 

davidilona.jpg

Dávid Ilonához, a MÁV Zrt elnökéhez fordulunk.

 

1.png

2.png

 3.png

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr4512289763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.