A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

A 418 153-as mozdony ma gyulladt ki harmadik alkalommal.

2019. április 07. - Mátészalkaleaks

Ahogyan azt már kommunikáltuk olvasóink felé, a mai napon a Mátészalkáról 15 óra 02 perckor induló,  Debrecen irányába közlekedő személyvonat mozdonya Nyírbátor állomáson kigyulladt.

Az egyik vasúti Facebook csoportban azt írták, hogy nyolc év alatt a 418 153-as mozdony harmadjára gyulladt ki.

 

 

csiga_komment.jpg

 

 

 

 

 

Utasok  beszámolója:

 

Fülhallgatót használtam a vonaton úgyhogy csak onnan gondoltam hogy baj van, hogy körülöttem mindenki leszállt a tájékoztatás elég rossz volt mert a kalauznő volt a közvetlen információforrás (akinek millió telefonhívása volt és szegény nem tudott több felé válni). Kb. mindenki értesült róla,  hogy mikor jön a Hétmérföldes és hogy nem kell pótjegy a kalauz mondta egy nagyobb csoportnak és onnan terjedt- írta Gábor.

A 6313-as személy (Fehérgyarmat - Debrecen) számú vonat miután beért Nyírbátorba ( kigyulladt a mozdonya). Az utasok pedig semmilyen tájékoztatást nem kaptak .Nagyon sokan  elindultak a kb. 15 percre lévő buszmegállóba , hogy elérjék a buszt.  Köszönjük ismét a MÁV-nak :( A lányom osztálytársáért én mentem ki , hogy elérje a debreceni buszjáratot (16  óra 22 p.) -írta Magda.

Én is a gyermeket vittem a vonathoz, már messziről látni lehetett a tűzet ! Szerencsére nem történt tragédia! Viszont a jegyvizsgáló hölgyet szeretném megdicsérni, ő volt az egyedüli dolgozó aki a lélekjelenlétet megőrizve intézkedett ! A hölgy volt egyedül aki figyelmeztette az utasokat és tűzoltót hívott! A jegyárusító hölgy felkészületlen volt   szerintem egy ilyen helyzetre ! Az utasoknak információkra van ilyen szüksége, ami elmaradt! - írta Andrea

57056179_1786038371497809_5857093536310099968_n.jpg
56375754_426131214630003_7987800913202905088_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr1414747619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása