A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Újabb képtelen történet a Mátészalka-Debrecen vasútvonalról.

2019. február 27. - Mátészalkaleaks

A pár napja megjelent írásunk után, amelyben arról számoltunk be hogy leköpték az utasokat, a vonaton cigiztek és a vasúti  szerelvényt rugdosták,  számtalan hasonló történet érkezett, íme egy újabb.

Egyik hétfő reggel a Mátészalkáról kb. 9 órakor induló személyvonattal utaztam Debrecenbe. A kocsiban akkor még csak épp lézengtek az emberek és én nyugodtan chateltem az egyik ismerősömmel. Nyírmihálydi állomás. Többen is felszálltak, nem volt ebben semmi különös.

Egy fiatalabb, kb. húszas éveiben járó srác leült a folyosó túloldalán lévő üres boxba, velem srégen szembe. Ebben sincs semmi különös, egy rápillantás után már újra a telefonomat néztem.

Kb. 5 perc után azonban hangos szuszogásra lettem figyelmes. Gondoltam biztos meg van fázva és csak szipog, mit sem sejtve azért felnéztem rá, nehogy nekem rosszul legyen. Hát sajnos nem volt. Sőt, nagyon is jól érezte magát, ugyanis a hímvesszőjét nadrágjából kivéve éppen önkielégítést végzet, miközben engem nézett.

A sokktól és a döbbenettől először azt sem tudtam mi tévő legyek. Magam elé a földre meredtem, próbáltam összeszedni a gondolataimat. Végül úgy döntöttem, az lesz a legjobb ha összeszedem a holmim és elmegyek. Éppen Nyíradony állomás következett. Felálltam, és arrébb mentem 2 boxxal, ahol leültem. Ott kedves, beszélgetős középkorú hölgyek ültek a túloldalon. Gondoltam hirtelen itt jó lesz, ide úgysem mer követni. Leültem és szerencsére nem is tette.

Amikor jött a jegykezelő, szóltam neki. Elmondtam mi történt, hogyan nézett ki, mit viselt, hol ült. Ő azonnal utána indult. Végigjárta a vonatot, de már nem találta. Végül felhívta a Nyíradonyi állomásvezetőt, aki elmondta, hogy ott leugrott a vonatról, amikor az már éppen indult. A jegykezelő leült mellém és csak a megállók miatt mozdult el. Nagyon kedves volt és tudom, ha tehetné mindenki mellett így ülne csak biztonságban legyenek. De persze nem teheti, mert neki nem ez a dolga. Később a szomszédos boxban ülőktől megtudtuk, hogy ismerik a srácot, fogyatékosnak állítja be magát de a betöréseiről és „gaztetteiről” nem az árulkodik, hogy ne lenne tudatánál. Már korábban is történtek velem érdekes dolgok, de ez volt az az esemény, ami miatt már egyáltalán nem érzem magam biztonságban ezen a vonalon.

Belegondolni is szörnyű, hogy mi lett volna, ha nem az egyik reggeli vonattal utazok, hanem este egy szintén kevesebb utassal közlekedő vonaton. Olyannyira megijedtem és sokkoltak a történtek, hogy Debrecenben sem mertem tömegközlekedéssel utazni, mert mi van ha mégsem szállt le Nyíradonyba?!

Inkább beültem egy taxiba és elvitettem magam az albérletig. Hiába a biztonsági szolgálat, akiket egy út alatt jobb esetben háromszor látok végigmenni a vonaton és persze nincsenek is ott minden vonaton, ha az ember mikor egyedül utazik elbóbiskolni nem mer, mert fél hogy mire felkel kirabolják. Nem tudom mi lehetne megoldás a problémára, de valamit sürgősen tenni kell a vasúttársaságnak !

A MÁV-tól azt kéri a 110-es vasútvonal utazóközönsége, hogy növelje a vasútőrök számát ezen a vasútvonalon, hogy nőjön az utasok biztonságérzete. Az észrevételeket elküldük a MÁV-nak, amennyiben választ kapunk azt leközöljük.

 

fhsktkqturbxy8yytu5zmywntlmm2zhmzdizwyyyjhimzy3ztqymznhni5qcgvnkpudaebnbqtna7ytbc0dfm0bva.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr5114658457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása