A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

A következő Uniós ciklusban valósulhat meg a Mátészalka-Debrecen vasútvonal rekonstrukciója!

2017. november 14. - Mátészalkaleaks

A MátészalkaLeaks csoport folyamatosan  melegen tartja a Mátészalka-Debrecen vasútvonal felújításának ügyét. Most a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz intéztünk több kérdést a témában.

Válaszaikból  kiderült: a Mátészalka-Debrecen vasútvonal rekonstrukciója a 2021-2028-as Uniós ciklusban valósulhat meg, a projekt megvalósíthatósági tanulmánnyal nem rendelkezik, annak elkészítése csak a vasútvonal  rekonstrukciójára biztosított összeg, rendelkezésre állásakor kezdődhet meg, a vasútvonal felújítására kész tervekkel nem rendelkeznek, és jelenleg Magyarország kormánya nem tervezi azt, hogy egyedi kormányhatározattal forrást biztosítson a beruházásra.

 

 110 sz. Debrecen – Mátészalka vonalon 2015. évben a fizető utasfő teljesítmény: 660.114 fő.

 

A kimutatás csak a jegyet váltó fizető utasfő adatokat tartalmazza. A díjmentes utasok aránya a hálózati átlag alapján a fizető utasok kb. 25 %-a.

 

Összes utas: 825.142 fő

 

A levél:

 

nfm1_1.png

nfm2_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr8113276931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása