A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Mennyire gazdaságos a Mátészalka-Nyíregyháza vasúti szakasz?

Sejthető, hogy semennyire. De a nagyságrend tisztázásának érdekében közérdekű adatokat igényeltünk.

2017. június 27. - Mátészalkaleaks

Tisztelt Adatgazda!

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján közérdekű adatigényléssel fordulunk Önöhöz.

Adatigénylésünk az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 26.§ (1), a 28.§ (1) és a 29.§ (1) bekezdésein alapul, kérem, hogy ennek megfelelően jelen közérdekű adatokra vonatkozó megkeresésünknek 15 napon belül tegyenek eleget.

Kérdéseink:

 

1,A Mátészalka-Nyíregyháza vasúti viszonylatban hány közvetlen, (átszállás nélkül igénybevehető) járat közlekedett a  2016.évben? 

2,Ezekre a járatokra hány fő váltott jegyet?Abból mennyi bevétele származott a vasúttársaságnak?

3,Mennyi volt a Mátészalka-Nyíregyháza vasúti viszonylatban a vasúttársaság kiadása? Itt csak azokra  költségekre kérnék adatokat, mint pld. üzemanyag,bérköltségek,  és egyebek amelyek önök szerint kifejezetten ahhoz szükségesek, hogy közlekedni tudjon a vonat. A vasúti felújítások, állapotmegőrzések költégeit nem kérjük feltüntetni.

Segítő közreműködésüket előre is köszönjük.

 

                                                                                        -Mátészalkaleaks csoport-

 

101844_g.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr4612623339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.