A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Nem panasz, tény !

2016. augusztus 25. - Mátészalkaleaks

Ha nem velem történik talán utólag már nevetni is tudnék rajta.

Hozzám közel állók tudják,hogy hónapok óta minden kis szabad időm beteg gyermekemmel töltöm el, Nagykállóba járok látogatni.

Aug.20-ra is ezt terveztem, már szerda este megnéztem az interneten a busz közlekedést, 13 óra 30-kor megyek és akkori kiírás szerint 17 óra előtt és 19,30 kor jön vissza a busz.Ám hiába vártam a 17 órás járatot hazafelé. buszállomás gondnoka megnézte a neten a menetrendet és már nem látott aznapra kiírva semmit.

A közelben lévő dohánybolt eladója (ahol élelem félét próbáltam becserkészni) a MÁV menetrendben lelt egy vonatot 18 óra 55 perces menetidővel. Választásom nem lévén talp - sarok elkezdtem kirohanni az 5 km-re lévő állomásra (autóbalesetem óta 1 km-él nem mentem többet gyalog ).1 órás várakozás után befutott a várt vonat Mátészalka felől (????!!!!) Nyíregyháza felé .

Utólag sem értem ,hogy milyen menetrendet nézett a hölgy a neten ? Kérdésemre a vonatot fogadó vasutas elmondta, hogy az utolsó járat már 17 órakor elment Mátészalkára. Háát!!! - ez volt a hab a tortán !!!! Az ünnep legfelemelőbb pillanata!

Összefoglalva: aug.20-án az utolsó lehetőség, hogy valaki Mátészalkára hazaérkezzen 17 órával megszűnik ,s ez utólag lett tény.Ott álltam a nagy pusztában, se vonat, se busz! Itt szeretném még egyszer megköszönni a vasutas önzetlen segítségét,aki ijedtségemet látva mindent megtett, hogy elinduljak haza.Félórás telefonálgatás után, 21 óra körül ez sikerült ,egy taxis segítségével ( Ne kérdezzétek , hogy mennyiért)!


A XXI. század elején !!!! Köszönet VOLÁN !!!!!!, köszönet MÁV!!!!!! Így jár az aki ünnep napon otthon ülés helyett, beteg látogatásra adja a fejét.

Van egy jó ismerősöm,aki legutóbb azt írta , hogy sikerült a Volánnal megegyezni és szombaton is gyakrabban
járnak majd a buszok a két város között.


Üzenem : Drága Levente , Kedves Mátészalkaelaks még van mit javítani a helyzeten !

 

Szabó Pálné Ibolya

 

Kedves Ibolya! Sajnos, az ünnepi menetrend igen csak alul van tervezve szerte Magyarországon.Nem lenne hátrány ha  ünnepnapon is haza lehetne jutni.

img_1454-300x200.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr5911652568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása