A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Közérdekű adatok az Apafa-Mátészalka vasútvonal rekonstrukciójáról

2016. június 23. - Mátészalkaleaks

 

Debrecen – Mátészalka vasúti kapcsolat rekonstrukciója

Elrendelés:

  • 1199/2015. (III. 31.) Korm. határozattal módosított 1696/2014. (XI. 26.) Korm. határozat: „Debrecen - Nyíradony korszerűsítés” és „Nyíradony - Mátészalka korszerűsítés”,

  • KIF/6514-1/2015-NFM sz. elrendelő levél (2015. április 13.): „Közlekedési projektek megvalósításának elindítása”.

Műszaki tartalom:

Az Apafa – Mátészalka egyvágányú, diesel vonatású vasútvonalon 80 km/h az engedélyezett sebesség (a vonal 70%-án 40-60 km/h lassújelekkel).


A pontos műszaki tartalom meghatározása MÁV Zrt.-vel egyeztetve, közösen történik. Elsődleges cél az eredeti pályasebességre alkalmas pálya kialakítása.

A projekt státusza:

2015 április 13.-án kelt KIF/6514-1/2015-NFM levél alapján több, az eddigiekben a MÁV Zrt. lebonyolításában lévő, illetve újonnan nevesített projekt végrehajtása a NIF Zrt. feladatkörébe került. Az újonnan nevesített projektek között szerepel a Debrecen – Mátészalka vasúti kapcsolat rekonstrukciója két ütemben. A projekt műszaki tartalmának meghatározása érdekében a NIF Zrt. egyeztetést folytat az üzemeltető MÁV Zrt.-vel.

Ütemezés:

2017. II. negyedévében a kivitelezésre vonatkozó közbeszerzési eljárás indítható, várható befejezés: 2019. III. negyedév

 

m412170_debrecen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr738835392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása