Amint már arról pár napja írtunk, 2020.augusztus 24-től 2020.augusztus 31-ig pályafelújítási munkálatok történnek Mátészalka és Nyírbátor állomások között, így éjszakánként 20 óra 30 perc és hajnali 5 óra között vonatpótló autóbuszok közlekednek majd a két állomás között.
A MÁV most kicsit próbálja jobb formába hozni az elavult vasúti pályát, így karbantartással folytatódnak a munkálatok, 2020.szeptember 01-től 2020.szeptember 13-ig ezért többnyire Debrecen és Nyíradony, egyes esetekben pedig Debrecen és Nyírbátor között vonatpótló autóbuszok fognak közlekedni a nappali időszakban is.
Fontos információ, hogy ebben az időszakban a Debrecenből 18 óra 15 perckor Mátészalkára induló Kraszna Intercity a teljes vonalhosszon vonatpótló autóbusszal lesz helyettesítve.
Mátészalka és Nyíradony között többnyire vonatok fognak közlekedni, viszont a reggeli órákban lesz olyan vonat ezen a vasúti viszonylaton, amelynél Mátészalka és Debrecen között teljes vonalhosszban vonatpótló autóbusz fog közlekedni. Ilyen lesz az 5 óra 15 perckor Mátészalkáról induló Kraszna Intercity is.
Érdekesség:
A csak vonattal elérhető Dombostanya városrész lakossága a karbantartás időszakában még nehezebben tud majd ingázni a Nagyállomás és lakóhelye között, hiszen a városrész fekvése miatt külön vonatpótló autóbusz lesz információnk szerint közlekedtetve Debrecen Nagyállomás és Hajdúsámson között, ez érinti majd a Dombostanya vasútállomást, az Apafa vasútállomást, valamint a Kassai úti ideiglenes Debrecen- Csapókert átmeneti megállóhelyet.
Ez a vonatpótló autóbusz a Hajdúsámson és Debrecen Nagyállomás közötti 18 kilométert 58 perc alatt fogja abszolválni, ez 18, 6 km/h átlagsebességet jelent.
A vágányzári menetrend innen tölthető le.