A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Ezeket a felújításokat ígéri a következő három évre a MÁV a Mátészalka-Debrecen vasútvonalra.

2019. december 21. - Mátészalkaleaks

A vasúttársaság 2020-ban tervezi az Apafa-Hajdúsámson vonalszakasz felújítását, a karbantartás várhatóan 3 hónapot vesz majd igénybe és a nyári időszakban kezdődne.


2021-ben tervezzük a Nyírgelse – Nyírbátor vonalszakasz, Nyírbogát megálló rakodóhelyen az állomási átmenő vágány átépítését, az útátjárók cseréjét, a felújítás peron építést, egyéb vágányok és kitérők bontási munkáinak elvégzését is tartalmazza.


Várhatóan 2022-ben valósulhat meg Nyírbogát – Nyírbátor vonalszakaszon 7,5 km-en a nyíltvonali vágányok felújítása, az útátjárók cseréje és a kitérő bontási munkák elvégzése.


A tervezett munkák megvalósulása esetén a lassújelek megszűntetése, a forgalombiztonság javítása, a szolgáltatási színvonal emelése várható- írta a MÁV Zrt,  a  MátészalkaLeaks csoport legújabb közérdekű adatigénylésére.

 

debrecen-mateszalka-fmd-4-1024x683.jpg

Debrecen, Nagyállomás. Pillanatkép.              (Forrás: 24.hu

Ide kapcsolódó információ az is, hogy 2019.novemberi a közmeghallgatáson kértük Mátészalka Város Polgármesterét a még nagyobb összefogásra a Mátészalka-Debrecen vasútvonallal kapcsolatban. Dr. Hanusi Péter a napokban levéllel fordult Dr. Mosóczi Lászlóhoz aki a Közlekedéspolitikáért felelős államtitkár.

 

hp1_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr6615361638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.