A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Utasok ragadtak a vasúti kocsiban Mátészalka és Nyíregyháza között.

2019. június 16. - Mátészalkaleaks

A tegnapi napon történt egy nagyon meglepő dolog a a délutáni legutolsó, 17 óra 23 perckor Mátészalkáról induló és Nyíregyházára közlekedő 36123-as személyvonattal -írja olvasónk.

Nyírcsászáriban barátnőmmel szálltunk fel egy 2 kocsis Interpici  jelelgű motorvonat utolsó kocsijába, ahol teljesen egyedül voltunk. Kállósemjénbe tartottunk. A vonat majdnem 10 perces késésben volt, hiszen a hőség miatt sebességkorlátozást rendelt el a MÁV, így a  nagyon szép tájt csodálhattuk kb. 20 km/h sebességgel. Amint megérkeztünk Kállósemjénbe, leszálltunk... VOLNA. Sajnos nem tudtunk. Az utolsó kocsiba azt vettük észre, hogy nem megy a motorkocsi, se legkondi és az ajtó sem nyílik. Mellesleg alig  álltunk meg, szinte egyből indult a vonat tovább. Integettünk a forgalmistának, hogy nem tudunk leszállni, állítsák meg a vonatot. Ismétlem, egyedül voltunk rajta. Vészféket nem szerettem volna meghúzni, amint mondtam így is késett a vonat. Aztán Nagykállóba érkeztünk. Ott sem tudtunk leszállni. Aztán ahogy indították a szerelvényt,  vésznyitóval azonnal megállítottam a vonatot. Mint kiderült, nem vették észre, hogy leállt a második motorkocsi. Ezután jött a jó hír, nincs mivel vissza menni Kállósemjénbe. Vissza kelletett gyalogolni, 3 óra hossza alatt tettük meg mert sohasem jártam gyalog még Nagykállón.

Kérdezem én: hogy lehet ilyet csinálni hogy nem veszik észre, hogy leállt egy motorkocsi és be vagyunk ragadva, mellesleg hogy kállósemjéni forgalmista is tehetett volna valamit... -zárta sorait Tamás.

 

inter_pici.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr5714896868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvp 2019.06.19. 13:32:02

Azert a veszfek mellett van az ajton vesznyito is, ilyenkor erdemes ebben a sorrendben hasznalni oket. Behuzott veszfekkel es mechanikusan kinyitott, helyben vissza mar nem zarhato ajtokkal a vonat biztosan nem is kozlekedik tovabb, viszont az ember kenyelmesen le tud szallni rola. A veszfeket egybkent legkesobb az allomasrol kihaladas kozben erdemes meghuzni, hogy ne jusson ki a nyiltvonalra a hibas szerelveny.

A hiba technikai resze viszont erdekes, ugyanis elvileg lennie kellene a vezetoallasban ajtozarodas visszajelzesnek es annak aramkimaradas eseten nyitott ajtokat kellene jeleznie. Ugy pedig nem indulhatna el a vonat, sot igazabol mar az aramkimaradasnal jeleznie kellene, ugyanis aram nelkul altalaban a vegzarlampak se vilagitanak.
süti beállítások módosítása