A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Versenytárgyalás útján értékesítenének két önkormányzati bérlakást.

2018. szeptember 22. - Mátészalkaleaks

Mátészalka Város Önkormányzata,  a  következő gyűlésén tárgyalja azt  az előterjesztést,  amely elfogadása után kettő darab, jelenleg nem lakott, nagyobb felújításra szoruló önkormányzati bérlakást értékesítenének versenytárgyalás útján.

Az első ingatlan a Seregély utca 1. szám alatt található. Becsült értéke 6,1 millió forint. Az épület műszaki állapota közepes és gyenge, a lakás teljes felújításra szorul, a nyílászárók régiek. A víz, villany és a szennyvíz be van vezetve, de a gázszolgáltatás az nem. Jelenleg a lakás fűtését egy darab cserépkályha látja el.

 

 

1_2.png

A második ingatlan a  Nagykárolyi utca 1. szám alatt található. Becsült értéke 6,6 millió forint. Az épület műszaki állapota közepes és gyenge, a lakás teljes felújításra szorul, a nyílászárók régiek. A víz, villany és a szennyvíz be van vezetve, de a gázszolgáltatás az nem. Az ingatlan fűtése jelenleg nem megoldott, mert az erre a célra szolgáló cserépkályhát elbontották.

2_2.png

Az előterjesztés 2018. szeptember 27-én került megtárgyalásra.

A MátészalkaLeaks csoport véleménye szerint,  a két ingatlan teljes felújítása jelentős anyagi terheket róna az önkormányzatra, amelyeket nem célszerű vállalni.Az előterjesztésben szereplő szakértői anyag  alapján rendkívül sok munkaórát emésztene fel a teljes felújítás, ezért mi az értékesítés mellett tesszük le a képzeletbeli voksunkat.

 

Bottal üthetik az Intercity nyomát.

Több olvasónk is fordult már hozzánk azzal kapcsolatban, hogy a 110-es vasútvonalon tapasztalható rendszeres késések miatt, Debrecenbe érkezve sokszor bottal üthetik a Budapestre közlekedő Intercity nyomát.

Biztosan Önnel is előfordult már az, hogy a Mátészalkáról 7,9, és 11  óra környékén induló, Debrecenig közlekedő személyvonat 5-10 percet késett, és így lemaradt a Budapestre közlekedő Intercityről. Ilyenkor a helyjegy cseréje és az egy órás várakozás idegtépő tud lenni, főleg akkor, ha időre megy az állampolgár Budapestre.

A MátészalkaLeaks csoport legújabb menetrend módosítási kérelmének az a célja, hogy a  mátészalkai vonat érkezési és a budapesti vonat indulási ideje közötti intervallum a jelenlegi 5 percről legalább 10 percre növekedjen. Arra kértük az Északkelet-Magyarországi Közlekedésszervező Irodát, hogy javaslatainkat vegyék figyelembe a 2018/19. évi menetrend tervezésénél, valamint a vágányzári menetrendek készítésénél is.

 

1-es számú javaslat:

 

A Mátészalkáról 6 óra 54 perckor induló, Debrecenbe 8 óra 39 perckor érkező 6317-es személyvonat érkezési és a 8 óra 44 perckor Debrecenből, Budapest felé induló Délibáb 627-es számú Intercity vonat indulása közötti időt 5 percről, minimum 10 percre szükséges megnövelni annak érdekében, hogy a rossz állapotú Mátészalka-Debrecen vasútvonalról érkező 6317-es járat utasai nagyobb biztonsággal elérjék a Délibáb 627-es számú Intercity járatot.

 

2-es számú  javaslat:

 

A Mátészalkáról 8 óra 54 perckor induló, Debrecenbe 10 óra 39 perckor érkező 6327-es személyvonat,  és a 10 óra 44 perckor Debrecenből induló 1560-as számú Dália Intercity vonat indulási ideje közötti időt a jelenlegi 5 percről, minimum 10 percre szükséges megnövelni annak érdekében, hogy a rossz állapotú Mátészalka-Debrecen vasútvonalról érkező 6327-es utasai nagyobb biztonsággal elérjék a 1560-as számú Dália Intercity vonatot

 

debrecen-mateszalka-fmd-23-masolat-1024x576.jpg

A Budapestre igyekvő utasok sokszor már csak az Intercity hűlt helyét találják.

Már hivatalos: Dr. Mosóczi meghártált, nem tárgyal a Mátészalka-Debrecen vasútvonalról.

Bár két hete még megígérte,mégis meghátrált a Mátészalka-Debrecen vasútvonalról szóló vita elől Dr. Mosóczi László, közlekedéspolitikáért felelős államtitkár.

Az államtitkár levelét az alábbiakban olvashatják, mi továbbra sem veszünk részt semmilyen sárdobálásban, sajnáljuk az államtitkár  döntését.


a_level.png

 


 

Természetesen tovább folytatjuk a küzdelmet a Mátészalka-Debrecen vasútvonal teljes hosszában történő felújításáért.

 

Állítsák vissza a sorompót a Parkerdőnél !

Több éve problémát jelent az, hogy a Parkerdő területén hajnalban és  éjszakánként illegális szemétlerakást és egyéb oda nem illő tevékenységeket folytatnak. Évről-évre, Mátészalka Város Önkormányzata több pótkocsinyi szemetet szed össze ebből az erdőből.

Lassan három éve annak, hogy az önkormányzat fából készült sorompókat helyezett ki annak érdekében, hogy a területre történő behajtást megakadályozza. Ennek köszönhetően csökkent a lerakott szemét mennyisége.

Az idő vasfoga, (netán a tolvajok?) nem kímélték ezeket a fából készült sorompókat, napjainkban már újból akadálytalanul be lehet hajtani a Parkerdő területére. A MátészalkaLeaks csoport közérdekű bejelentést tett annak érdekében, hogy a sorompót állítsák vissza és erősítsék meg.

img_20180907_124613.jpg

Akár még évekig is elhúzódhat a 471-es út Nyírmeggyes és Mátészalka közötti szakaszának felújítása.

A 471-es  számú másodrendű főút 73 kilométer hosszú, a Nyírbátor és Mátészalka közötti rész az egykori sóút része. Az út Nyírbátor és Mátészalka közötti szakaszán jelentős a forgalom, hiszen több  helyközi buszjárat is igénybe veszi, valamint a személy és teherforgalom résztvevői is szép számmal, hiszen van olyan nap amikor tízezernél is több jármű áthaladását regisztrálják.

Bár az elmúlt években történtek nagyobb léptekű felújítások a 471-es főúton, de  a leginkább rossz állapotban lévő Nyírmeggyes és Mátészalka  közötti, mintegy öt kilométernyi szakaszra még nem került sor, amelynek jelenlegi állapota  gondot okoz a közlekedőknek.

Állampolgári kérés alapján annak jártunk utána, hogy mikor várható az útszakasz felújítása?

A 471 sz. másodrendű főút 62+743-66+664 és 67+148-71+494 km szelvények közötti szakaszának felújítását a rövidtávú (4 éves) burkolat felújítási programunkban szerepelteti a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Ez a  burkolat felújítási program hazai finanszírozású. A 471 sz. főút Nyírmeggyes-Mátészalka közötti szakaszának állagmegóvását 15 tonna meleg keverékes kátyúzási javítással végeztünk eddig 2018. augusztusáig, írta a MátészalkaLeaks csoport közérdekű adatigénylésére Németh Zsolt, műszaki vezető mérnök a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Igazgatóságának megyei fejlesztési és felújítási osztályáról.

fhatanfolt2.jpg

 Folt hátán folt, de legalább a kátyúk száma csökkent.

folt_hatan_folt.jpg

A kerékpárút épül. Melyik évben kerül sor a Nyírmeggyes-Mátészalka közötti szakasz teljes felújítására?

Elkezdődött a járda térkövezésének az előkészítése a Móricz Zsigmond utcán.

Megújult a Repülőhíd-Hunyadi köz- Ipari úti kerékpárútig terjedő járdaszakasz.

Még 2018.márciusában érkezett a jelzés  Hriczik Csaba részéről, hogy rossz állapotban van a  Móricz Zsigmond utcai  Coop ABC-től az  Ipari útig terjedő  járdaszakasz. Akkor közérdekű bejelentést tettünk, amelyre az önkormányzati válasz az volt, hogy tudomásuk van a problémáról és térkövezésre kerül a bejelentett járdaszakasz.

A munkálatok ezen a héten megkezdődtek, így hamarosan minőségi járdán közlekedhetnek az említett szakaszon a gyalogosok.

Ide vágó információ, hogy több szakaszon is megújultak a járdák.A legjelentősebb fejlődésnek az mondható, hogy a   Repülőhíd- Hunyadi köz útvonalon, egészen az Ipari úti kerékpárútig térkövezett járdán közlekedhetünk.

 

racz_kert_jardaproblema.jpg

Ez a látvány már a múlté.

 

 

 

Szeptember végére megtörténik a mátészalkai buszállomás kátyúmentesítése.

Még április végén fordult  a MátészalkaLeaks csoport közérdekű bejelentéssel az EMKK Zrt. felé, hiszen a mátészalkai buszállomáson mintegy 20 darab, méretes kátyút észleltek az utasok.

Akkor az EMKK Zrt. a nyári hónapokra irányozta elő a kátyúmentesítést, de mivel ez nem történt meg, így ismét levélben kerestük meg a közlekedési szolgáltatót, amelyre a mai napon érkezett válasz, amelyet az alábbiakban olvasahatnak, rövidített formában.

 

1_1.png

2.png

Jelenleg még ez a látvány  fogadja az utasokat:

 

buszallomas_mateszalka1.jpg

buszallomas_mateszalka_3.jpg

Eldőlt! Mátészalkára érkezik Dr. Mosóczi László.

A csiga vs. vonat futam után a MátészalkaLeaks csoport egy jellegzetes szatmári ebédre és egy beszélgetésre invitálta  videóüzenetében Dr. Mosóczi László, közlekedéspolitikáért felelős államtitkárt Mátészalkára, hiszen az ő  módjában áll biztosítani a Mátészalka-Debrecen vasútvonal felújításához szükséges anyagi erőforrásokat.

Az államtitkár válasza megérkezett, elfogadta a MátészalkaLeaks csoport meghívását.

 

mosoczi_valasz.png

Fontos újdonság!

A MátészalkaLeaks csoport folyamatosan azon munkálkodik, hogy miként lehetne Mátészalka környékének közösségi közlekedését jobbá tenni. Ennek ékes bizonyítéka az, hogy a csoport tagjai egy olyan javaslattal állnak a közlekedéspolitikáért felelős államtitkár elé, amellyel éves szinten, mindössze egy vasútvonalon, a szolgáltatás színvonalának csökkenése nélkül legalább 55 millió forintot spórolhatna a nemzeti vasúttársaság. A csoport tagjai azt szeretnék elérni, hogy ezt az összeget forgassák vissza a Mátészalka környéki kötöttpályás közlekedésbe. Gondolunk itt arra, hogy vasúti kocsik kárpitjainak felújítása, illemhelyiségek komfortosabbá tétele, egyes vasúti kocsik klimatizálása, illetve vonatjáratok sűrítése.

 

 

 

 

Pénteki vonatközlekedés Debrecen és Mátészalka között, miben segíthetünk?

Rendszeresen érkeznek hozzánk olyan levelek, amelyek azzal foglalkoznak, hogy pénteki napokon körülményes a vonatközlekedés Debrecenből Mátészalka  felé. A levélírók azt említik  problémának, hogy a Debrecenből, 13 óra 20 perckor induló, Fehérgyarmatig közlekedő személyvonat zsúfolt, és a következő olyan járat amely Mátészalkán keresztül Fehérgyatmatig közlekedik, 15 óra 20 perckor indul.

Van ugyan egy 14:05 perckor Debrecenből induló, Nyírbátor állomásig közlekedő személyvonat, amely 15 óra 29 percre érkezik a végállomására, de ahhoz nincs vonat csatlakozás, így 38 percet kénytelenek várni a Mátészalka irányba utazók amíg a továbbhaladást biztosító Nyíregyháza felől érkező személyvonat bevánszorog Nyírbátor állomásra, és amikor 16 óra 29 percre befut Mátészalkára a vonat, már lekésték a csatlakozásokat.

Lézetik egy másik alternatíva, amely szerint a 14 óra 17 perckor Debrecenből induló Nyírség Intercity és Nyíregyháza-Mátészalka személyvonat kombóval 16 óra 29 percre Mátészalkára lehet érni, de itt a menetjegy ára a nagyobb távolság és az Intercity helyjegy ára miatt mintegy 60 százalékkal magasabb a Mátészalka-Debrecen vasúti szakasz áránál.

Annak érdekében, hogy a pénteki megnövekedett Debrecen felől, Mátészalka felé irányányuló forgalmat még hatékonyabban tudja kezelni a MÁV, az alábbi javaslat készült, amelyre várjuk a reakciókat.

A 14:05 perckor Debrecenből induló és Nyírbátor állomásig közlekedő személyvonat célállomása a jövőben Mátészalka legyen, így ez a vonat tudná csökkenteni a 13 óra 20 perckor Debrecenből Mátészalkára, illetve a 15 óra 20 perckor szintén ezen a viszonylaton közlekedő személyvonat zsúfoltságát.

Így a 14 óra 05 perckor Debrecenből induló, immár Mátészalkáig közlekedő személyvonat utasai 15 óra 54 percre érkeznének a fény városába, ahonnan a 16 óra 10 illetve 20 perc környékén induló helyközi buszjáratokkal tudnák útjukat folytatni többek között Nyírcsaholy,Fábiánháza,Nagyecsed Mérk,Vállaj, Jármi, Papos,Őr, Vaja, Kántorjánosi,Ópályi, Nagydobos, Szamoskér, Szamosszeg községek felé.

Ez a szerelvény  vissza, 16 óra 22 perckor indulna Mátészalkáról amely Debrecen állomásra 18 óra 09 perckor érkezne.

Amennyiben a pénteki  vasúti menetrenddel kapcsolatban javaslatod van, írj kommentet a Facebookon,  vagy privát üzenetet a MátészalkaLeaks számára, netán a mateszalkaleaks@gmail.com e-mail címre!

 

580700_udvozoljuk_mateszalkan.jpg

Fotó: Hajdú D. András (Abcúg)

Újra működik a közvilágítás a bútorgyár és a városi piac között.

Csaknem egy hónapja sötétség honolt a  bútorgyár és a városi piac közötti egy kilométeres  útszakaszon. A MátészalkaLeaks csoport   több érintett személlyel karöltve több  alkalommal jelezte a hibát a szolgáltatónak. A problémát kábelhiba okozta, amit az áramszolgáltató szakemberei a napokban elhárítottak.

ledvilagitas.jpg

 

Kezdődik a Repülőhíd szerkezeti elemeinek a visszaemelése, térvilágítást is beszerelnek.

Ismét plusz elem került a projektbe: térvilágítást kap a híd.

Két hónap után, pár napon belül   ismét birtokba vehetik a mátészalkaiak  a városközpontot az Újtelep városrésszel összekötő gyalogosforgalmi felüljárót, ismertebb nevén a Repülőhidat. A munkálatok során acélszerkezeti javítások, és a hídszerkezet korrózióvédelme szerepelt a projektben, de  a MátészalkaLeaks csoport közbenjárása után módosították a terveket és  csúszásmentes felülettel látják el a hidat.

A napokban még egy plusz elem került be  a projektbe, hiszen térvilágítást is kap a híd.

 

A vasúttársaság levele az alábbiakban olvasható:

 

Tisztelt MátészalkaLeaks !

 

A mátészalkai gyalogos felüljáró szerkezeti elemeinek visszaemelése éjszakánként két fázisban, augusztus 24-ig megtörténik. Ezt követően a hídon még utómunkákat végeznek, a lépcsőfokokon csúszásmentes felületet alakítanak ki és térvilágítást is beszerelnek.

A gyalogosok előre láthatóan augusztus utolsó napjaiban vehetik birtokba a megújult felüljáróhidat.

 

Üdvözlettel:

 

 

MÁV Magyar Államvasutak Zrt.

 

H-1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.

Tel.: 0036 1 511 3186

 

012_koz-es-tervilagitas_shutterstock_111780692-e1475790215943-480x665.jpg

Négyszázan is utaznak heti rendszerességgel telekocsival, a Mátészalka-Nyíregyháza-Budapest útvonalon.

A vasúttársaság vesztesége, csak ezen a vonalon 110 millió forintra rúg évente.

A Mátészalka-Debrecen vasútvonalon keresztül lehet a leggördülékenyebben elérni Budapestet kötött pályás közlekedéssel Zajta, Fehérgyarmat és Mátészalka környékéről.

Tanítási időszakban, vasárnapi napokon a leginkább kihasznált járat a Zajta állomásól Budapestig közlekedő Hétmérföldes fantázianevet viselő vonat, amely a  Zaja és Fehérgyarmat közötti 25 kilométeres távolságot 58 perc alatt, majd  a Fehérgyarmat -Debrecen  96 kilométeres távot 143 perc alatt teszi meg. És még akkor hol van a budapesti végállomás, ahová 22:02 perckor robog be, amely azt jelenti, hogy 407 percet vesz igénybe a román-magyar határ mellől Zajta községből beérni a fővárosba, míg  a telekocsik Budapestre érnek, addig a vasúttársaság szolgáltatását választó utas csak Zajtáról, Debrecenbe ér be.

Nem is csoda, hogy népszerűek a telekocsi szolgáltatók, amelyek gyorsabb eljutásban segédkeznek.

A Mátészalkaleaks csoport most a legnépszerűbb ilyen szolgáltatót kérdezte arról, hogy mennyien veszik igénybe a  Mátészalka-Nyíregyháza-Budapest (autópályát használva) útvonalon a szolgáltatásaikat.

A válasz sokkoló, hiszen az említett szakaszon csak ennek a szolgáltatónak a közreműködésével heti szinten mintegy 400 utazási alkalom történik, amely a nemzeti vasúttársaság 5315 Ft-os Mátészalka-Budapest tarifájával számolva 2 millió 126 ezer forintos  bevétel kiesést jelent a MÁV-nak hetente.

Ez, egy évre vetítve 110 millió 552 ezer forintos és több mint húszezer fős kiesést jelent a nemzeti vasúttársaságnak.

stockphoto-fiatalok-telekocsi-auto-kocsi-lanyok-fiuk-.jpg

Kábelhiba:továbbra sincs éjszakánként közvilágítás az Ipari út egy részén.

Ahogyan arról már beszámoltunk, nem működik a közvilágítás a Bútorgyár és a Városi piac között, immár egy hónapja.

A MátészalkaLeaks csoport több alkalommal is jelentette a hibát, amelyet még nem sikerült kezelnie a szolgáltatónak.

Az EON tájékoztatása szerint egyszer már kijavították  a hibát még július hónapban, de augusztus első napjaitól ismét sötétség honol éjszakánként az egy kilométeres útszakaszon.

Az áramszolgáltató szakemberei dolgoznak a hiba elhárításán, a hiba típusa:  kábelhiba. 

 

image_1.jpg

Parlagfűmező az Ipari úton, közérdekű bejelentést tettünk.

Egy hónappal ezelőtt, közérdekű bejelentésünk nyomán az Ipari úton elterülő parlagfűmezőt lekaszálták. Napjainkra már több mint kétszerezére hízott a fertőzött terület nagysága, így ismételten közérdekű bejelentést tettünk.

 

A levél:

 

Tisztelt Műszaki Iroda !

Az Ipari úti vasúti átjárótól, mintegy 40 méter hosszan a kerékpárút mellett található a 2018.július elején  a közérdekű bejelentésünk alapján az Önök által megtisztított terület.

 

A 2018. július első napjaiban végzett kaszálást köszönjük, de azóta több mint kétszeresére hízott az említett területen a parlagfüves terület nagysága, amely így mintegy 40 méter hosszú és 7 méter széles, pár nap múlva virágzó egyedekből  áll már.

A fertőzött terület nagysága, és annak  hamarosan virágzó állapota miatt szeretnénk kérni, hogy a területet soron kívül parlagfű- mentesítsék.

Reméljük, hogy közérdekű bejelentésünkkel segítettük munkájukat.

                                 Lintényi Levente

Vezető közösségszervező, MátészalkaLeaks csoport

18338.jpg

Repülőhíd felújítása: három új helyi buszjárat a munkálatok végéig.

Mátészalka Város Önkormányzata, annak érdekében, hogy a Repülőhíd felújítása alatt biztosítsa az Újtelep városrészen élők gördülékeny közlekedését, három új buszjáratot rendelt meg az EMKK Zrt-től. A járatok hétköznaponként és 2018.augusztus 24-ig közlekednek.

Elértük a kivitelezés módosítását, kopásálló és csúszásmentes felületet kap a Repülőhíd.

Biztosítják a forrásokat a drágább technológia alkalmazására.

Kilencven éves idén a Repülőhíd, hivatalos nevén gyalogosforgalmi felüljáró amely Mátészalka belvárosát köti össze az Újtelep városrésszel. A híd megérett a felújításra, így azt 2018.június 17-én a gyalogosforgalmi felüljáró acélszerkezetének leemelésével a MÁV FKG KFT megkezdte . A munkálatok során acélszerkezeti javítások és a hídszerkezet korrózióvédelme valósul meg, ezek befejeztével a visszaemelés pedig 2018. augusztus végén fog megtörténni.

A Mátészalkaleaks csoport már két éve foglalkozik a Repülőhíd felújításának ügyével és mivel közérdekű adatigényléseikből azt szűrték le, hogy az állagmegóváson és kisebb javításokon kívül nem fog minőségi javulás bekövetkezni a stratégiai jelentőségű híd állapotában, ezért közérdekű javaslattal életünk a híd vagyonkezelője a MÁV, és a karbantartási munkálatokat kivitelező MÁV FKG KFT felé.

A közérdekű javaslat lényege az volt, hogy a téli hónapokban problémát jelent a hídon közlekedőknek az, hogy a híd felső része kazánlemezzel borított, amely már egy egyszerű esőzés esetén is rendkívül csúszik, télen pedig annak rossz tisztán tarthatósága miatt balesetveszélyes. Ez megnehezíti főleg az idősebb, már mozgásában korlátozottabb személyek közlekedését.

Az elmúlt télen több iskolás is szenvedett zúzódásokat, illetve voltak olyan személyek, akiknek karja, vagy éppen keze tört a csúszós fémfelület miatt. A híd bonyolítja az Újtelep városrészén lévő két középiskola, és általános iskola tanulóinak forgalmát, valamint az Ipari úton több gyár is található, ahol több ezren dolgoznak.

Annak érdekében, hogy a csoport által felvetett problémák megoldódjanak, azt javasoltuk, hogy még a jelenleg is zajló, két hónapos karbantartási idő alatt legyenek szívesek a híd felső részének a kazánlemezes lapjait, más, csúszásmentesebb anyagra cserélni, vagy csúszásmentes lapokkal annak felületét ellátni. Felvetettük azt is, hogy mennyiben lehetősége van rá a kivitelezőnek, célszerű lenne a híd lépcsőinek széleit is ellátni csúszásmentes szegélyekkel.

A csoport közérdekű bejelentése értő fülekre talált, hiszen Nagy Zoltánné, a MÁV FKG KFT építési főmérnöke arról tájékoztatott minket, hogy a probléma fontosságára való tekintettel a közérdekű javaslatot továbbították a pálya üzemeltetője és a forrást biztosító beruházó felé, akiktől azt a választ kapták, hogy a forrást biztosítják a drágább technológia alkalmazására.

Ennek megfelelően a megrendelést módosították, így a gyalogos felüljáró fémszerkezet acél burkolata kopásálló és csúszásmentes bevonófelülettel kerül kialakításra.

A munka előkészületeit a módosított megrendelés szerint már meg is kezdték.

A döntést ismertető levél:

Tisztelt Uram!

Közérdekű javaslatára szíves tájékoztatásul közöljük, hogy a MÁV FKG Kft, a MÁV Zrt megrendelései és általa biztosított források alapján végzi feladatait, ezért önállóan nem áll módunkban a megrendeléseket módosítani.
A probléma fontosságára való tekintettel a javaslatát továbbítottuk a pálya üzemeltetője és a forrást biztosító beruházó felé, akiktől azt a választ kaptuk, hogy a forrást biztosítják a drágább technológia alkalmazására. Ennek megfelelően a megrendelést módosították, így a gyalogosfelüljáró felszerkezet acél burkolata kopásálló és csúszásmentes bevonófelülettel kerül kialakításra.
A munka előkészületeit a módosított megrendelés szerint megkezdtük.
Köszönjük az észrevételt és szíves türelmét.
        Üdvözlettel: Nagy Zoltánné, építési főmérnök
repulohid-e1474643441486_2.png

 

 

 

 

Hőségriadó: nem működik az ivókút.

Egyik olvasónk fordult hozzánk azzal  a problémával 2018.július 31-én, hogy nem működik a képen látható ivókút a DM drogériával szemben. A Mátészalkaleaks csoport közérdekű bejelentéssel élt Mátészalka Város Önkormányzata felé, és kértük, hogy amennyiben nincs technikai akadálya, haladéktalanul nyissák meg az ivókutat.

Az olvasói levélből:

Hőségriadó van az országban, Mátészalkán nincs. A Dm-el szembeni ivókútban a mai napig sincs víz.. Belepte a pókháló, tele falevéllel. Olyan nagy dolog lenne megcsinálni? Lehet, hogy nem is rossz, csak a főcsapot kellene megnyitni... Nagyon sok csalódott embert láttam, akik ma is próbáltak vizet venni. Hiába. - írja Ildikó

 

kut1.jpg

kut2.jpg