A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

A 2022-es és 2023-as években nem történik érdemi beavatkozás a Mátészalka-Debrecen vasútvonalon. A romlási folyamat lassítása a fő cél.

2021. szeptember 15. - Mátészalkaleaks

A MátészalkaLeaks csoport közérdekű adatigénylésére adott válaszából kiderül, hogy nem túl sok jóra számíthat a 110-es vasútvonal utazóközönsége.

A 110 sz. vonalon a 2022-ben és 2023-ban végzett karbantartási munkák (szórványos aljcsere, síncsere, furatjavítás) nem eredményezik sebességkorlátozások megszüntetését, a munkák célja a jelenlegi sebesség fenntartása, a pálya műszaki állapotának megőrzése, javítása, a romlási folyamat lassítása, vasúti pályában lévő aljak élettartamának növelés.

A MátészalkaLeaks csoport elfogadhatatlannak tartja ezeket a „célokat”, ezért az Innovációs és Technológiai Minisztériumhoz fordultunk, hogy állami, esetleg Európai Uniós források felhasználásával tervezik-e a Mátészalka-Debrecen vasútvonal rehabilitációját.

Közben 1 milliárd forintból rehabilitálják a térségünkben lévő Debrecen-Nagykereki vasútvonalat, ahol a vasútvonal mentén lévő települések polgármesterei egyöntetűen kiálltak a vasút fontossága, a felújítás halaszthatatlansága mellett. A közös lobbitevékenységnek meg is lett az eredménye.

 

Fehérgyarmattól, egészen Debrecenig miért nem fognak össze a települések vezetői?

 

img_20170422_064844.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr7116689592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása