A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

A jelenlegi sebesség megtartása a MÁV célja, Nyírbátor és Nyíregyháza között.

22 év alatt, 65 százalékkal nőtt a menetidő a két város között.

2019. október 20. - Mátészalkaleaks

A MátészalkaLeaks csoport élénk figyelemmel kíséri térségünk vasútvonalainak sorsát. Egy évvel ezelőtt felröppent a hír, hogy bezárják a Nyírbátor-Nyíregyháza vasúti szakaszt. A hírt akkor "kacsának" minősítette az illetékes minisztérium, pedig a MÁV akkor már közbeszerzést is kiírt a vonatok buszokkal való helyettesítésére.

A vasútvonal esetleges, tervezett fejlesztéséről a Vasúttársaságot kérdeztük közérdekű adatigénylésben.

75178127_391562908181235_9122134782900174848_n.jpg

Tehát: fejlesztés nem várható, mindössze a jelenlegi pályasebesség fenntartása a cél, és hogy ne kelljen újabb sebességkorlátozásokat bevezetni.

Emlékeztetőül: a leggyorsabb szerelvény,  a két város közötti 38 kilométeres távolságot 71 perc alatt teszi meg, amely 32 km/órás átlagsebességet jelent.

cikk1997.png

Új Kelet napilap, 1997.július 31.

Tehát 1997. szeptember elsejétől 43 perc volt a menetidő  Nyírbátor és Nyíregyháza között. ez jelenleg 71 perc, amely 65 százalékos menetidő növekedést jelent 22 év alatt

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr7415239122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.