A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Fekete nap a MÁV-Startnál. Reggel és este is meghibásodott a Kraszna Intercity.

A Balatonnál egy mozdony kigyulladt...

2019. augusztus 12. - Mátészalkaleaks

Rájár a rúd a Máv-Startra a mai napon. A mai napon négy "csörgő" M41-es mozdony adta meg magát országosan. Érdekesség, hogy a Kraszna Intercity reggeli és esti járata is szerepel a négyes listán.

Kezdődött hajnalban Nyírbátorban, ahol meghibásodott a Kraszna Intercityt húzó  418 135-ös  mozdony. A Mátészalkaról 4 óra 47 perckor indult, Budapestre közvetlen kocsit továbbító Kraszna Intercity mozdonya Nyírbátor állomáson elromlott,  csaknem másfél órát  Nyírbátorban vesztegelnek az utasok, mert nem volt pótlóbusz-írta egy a vonaton lévő olvasónk.Végül a  Kraszna Intercityt összekapcsolták a Mátészalkaról 5 óra 11 perckor indult személyvonattal, tehát személyvonatként folytatta útját és 6 óra 58 perc helyett 8 óra 23 percre ért Debrecenbe.

 

67805282_2395165170598964_3235421966705885184_n.jpg

 

Aztán jött a következő probléma, amikor a 418 331 es pályaszámú mozdony kigyulladt a Balatonparton.

68690034_343762613171557_5003176200172994560_n.jpg

 

 

Nem volt megállás, a 418 307-es pályaszámú, Záhony és  Tapolca között közlekedő gyorsvonat vonat mozdonya is megadta magát.

68863305_1649822505162112_4487540495542648832_n.jpg

 

A nap (reméljük) zárásaként, a  vissza úton ismét meghibásodott a Budapest és Mátészalka között közlekedő Kraszna Intercity. Vissza vontatták Debrecen állomásra, majd ismét útjára indították. A késés jelenleg  134 perc. Ez a 418 326-os pályaszámú mozdony.

 

118p.png

Pár olvasói észrevétel:

 

Hogy lehet ílyen bizonytalanságban elindulni? Legyen szó betegről, idősről, diákról. Nagyon sokszot időre kell érkezni. És csodálkoznak, ha szidják őket, más megoldást keresve kevesebb az utas. A bizonytalannak senki nem indul neki szívesen. -Se a fórróságban, se a téli hidegben - írja Kati.

 

Hihetetlen. Hogy járjak be így dolgozni? Reggel muszáj a vonatot igénybe vennem, de délutánonként egyszerűen már nem merem majd bevállalni a vonatozást ebben a melegben. Inkább bemegyek Nyíregyházára és az  17 órási pályás busszal jövök- írja Sándor.

Ez azért már nagyon nagyon gáz. Egy InterCityvel képesek ezt csinálni, hova süllyed még a Máv? -írja Béla.

Nemhogy 80 km/h sebességet kellene, hogy helyreállítsák, hanem követelni kellene a legalább 100 km/h pályasebességet és a villamosítást legalább Mátészalkáig. Már régóta nem szívok velük, de felháborító, amit megenged a MÁV- írja Bálint.

Ez már nem Máv Start, hanem Máv STOP sajnos...lassan már kézi hajtányokat fognak bevezetni- írja János.

Ez már majdnem minden nap így van, és ha valakinek időpontra kell menni Debrecenben a klinikára vagy a kórházba fogadjon taxit?- írja O. Józsefné

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr8115006654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.