A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Nincs szükség újabb lassújelek bevezetésére a Mátészalka - Debrecen vasútvonalon.

2018. július 18. - Mátészalkaleaks

Egyik olvasónk jelezte azt, hogy július 13-án felépítményi  mérőkocsit észlelt Nyírbátor állomáson. Utánajártunk annak, hogy a mérőkocsi milyen céllal tartózkodott térségünkben.

Akit érdekel, hogy milyen ez a mérőkocsi és milyen méréseket végez ide kattintva kaphat részletesebb információkat.

A MÁV válasza a következő:

 

A felépítményi kocsi vágányvizsgálatokat, méréseket  végzett az Ágerdőmajor–Mátészalka, az Apafa–Nyírbátor, a Nyíregyháza–Nyírbátor vonalszakaszon. A mérési eredmények alapján újabb sebességkorlátozást nem kell bevezetni a 110-es vonalon.

 

Üdvözlettel:

MÁV Zrt. Kommunikációs Igazgatóság


36965672_2073384379360696_4530283421661921280_n.jpg

Fotó: Internet

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr7214120355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janos Sofi 2018.07.27. 12:59:20

Aszabolcsiakkal azt tesz ORBANamitakar.tudtommalsok "testvére"lakikitt!ittjön elő azellenzékhazugságai:mi,törődűnk aleszakadt megyékkel.APÁTInevezetüjobbikos képviselő MÁTÉSZALKAI lakos.akinemsokmindent tett azügy megoldásán!jut eszembbe, őnemjárvonattal.többek között őkapjaanem kevés értékü benzinkártyát.eznem ellenzéki képviselő.megélhetésű"munkahely"?szerintetek megérdemliaztahejet?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.07.30. 07:29:10

Egy vasúti pályának sok műszaki előírása van. Ennek egyik része a pálya vonalvezetése, vagy ahogyan szaknyelven mondják, geometriája. Attól, hogy az rendben van, még nem biztos, hogy kellően szorosak a csavarok, nincsenek elrothadva a talpfák, vagy latyakká sárosodva az alatta lévő földmű. Aki olyat állít, hogy a mérőkocsi mérései alapján kijelenthető, hogy nem lesz több sebességkorlátozás, az egyszerűen nem ért hozzá. Egyébiránt minden évben minden vonal be van mérve ezzel, vagy valamelyik másik hasonló eszközzel. Nincs hírértéke.

Mátészalkaleaks 2018.08.01. 17:54:47

@F.M.J.: A MÁV írta nekünk, tehát akkor az ő kommunikációs részlegük nem ért hozzá.

Mátészalkaleaks 2018.08.01. 17:55:51

@Janos Sofi: Sajnos egyik ogy. képviselő sem tett nyilvánosan az ügy érdekében. Egy parlamenti felszólalásuk sincs a témában.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.08.02. 08:36:54

@Mátészalkaleaks: Nem vagyok meglepve. A kommunikációs részlegen kommunikációs szakemberek dolgoznak, akik leginkább kommunikálni tudnak. Magyarul hihetően mellébeszélni. A vezetésben közgazdászok, akik eszméletlenül jó gazdasági adatokat tudnak kozmetikázni, de a szakmához azok sem értenek, csak annyit látnak az egészből, amennyi egy laikus utasnak is érzékelhető. A szakemberek egyszerűen nincsenek helyzetben, de nem is nyilatkozhatnak róla, és ez látszik a vonalakon. Próbálnak mindent kihozni a rendelkezésre álló lehetőségekből, de nem kapnak hozzá feltételeket a vezetéstől, ellenben a sajtórészleg "jól megmagyarázza" a bizonyítványt.
Ne bántsátok a melósokat! 30 éve még 20-szor ennyien dolgoztak a pályán és a feladat azóta sem csökkent. Az adott környezetben az is kimagasló eredmény tőlük, hogy nincsenek naponta közfeltűnést keltő siklások. Amúgy, ha közvetlen életképeket akarsz a vasút/BKV/VOLÁN/bármely hasonló működéséről, olvasgasd az "Eszement krónikákat"! Tanulságos!!!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2018.08.02. 08:44:14

@Mátészalkaleaks: Volt egy képviselő Győrben, még az előző ciklusban. A Jobbik színeiben jutott be, de nem volt tag. Személyesen ismerem. Nagy szerelmese a vasútnak, élenjáró szervezője a klf vonatos kirándulásoknak, jellemzően a Cuha völgyében. Ő mondta, amikor kilépett az egész ökörkörből, hogy azért akart képviselő lenni, hogy előre mozdíthassa a dolgokat, de a párt nem adott hozzá megfelelő támogatást, egyedül meg Ő is csak egy fecske. Sokat segítene a dolgokon, ha a képviselőknek olykor kötelezően utazniuk kellene a tömegközlekedéssel valamilyen közfeladat ellátása ügyében rendszeres gyakorisággal, mondjuk az anyósuk társaságában :).