A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Drágának tűnik a Kocsord-Mátészalka kerékpárút

2016. április 15. - Mátészalkaleaks

A Mátészalkaleaks blog célja az is, hogy  a helyi nyilvánosság megerősödjön, és az állampolgárok olyan adatokhoz jussanak hozzá, amelyekbe sokszor csak nagyon nehezen lehet betekinteni. Bár híd is található az újonnan épített  1634 méteren,de a csaknem 320 milliós teljes kivitelezési ár, még így is borsosnak mondható.

 

Ezért közérdekű adatigényléssel fordulunk Mátészalka város jegyzőjéhez, hogy adja ki a projekt adatait.

 

Mátészalka - Kocsord települések közötti külterületi kerékpárút építése - KÖZOP-3.2.0/c-08-11-2011-0018

2014-05-14_10_25_13.jpg

Előzmények:

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség a Közlekedés Operatív Program (továbbiakban: OP) keretén belül 2010. 03. 31. napján Kerékpárút-hálózat fejlesztése tárgyú KÖZOP-2008-3.2. jelű felhívást tett közzé, melyre Kedvezményezett KÖZOP-3.2.0/c-08-11-2011-0018 azonosítószámon 2011. szeptember 9. napján befogadott pályázatot nyújtott be, melynek támogatásáról az NFÜ 2011. december 12. napján kelt döntésével határozott.

A projekt célja:

Mátészalka-Kocsord települések közötti önálló, közút melletti kétirányú kerékpárút került kialakításra, az ÚT 2-1.203:2010 Kerékpárutak Tervezése Útügyi Műszaki Előírásokban meghatározottak szerint. Az 1634 méter hosszú kerékpárút kétrétegű aszfaltburkolattal tervezett, burkolatszélessége: 2, 50 méter. A Kraszna folyón való átvezetés, kerékpáros hídon kétirányú kerékpáros forgalommal biztosított.

Kedvezményezett: Szatmári Többcélú Kistérségi Társulás

A megvalósítás időszaka: 2012.10.15. – 2015.06.30.


Támogató: A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg.


Támogatási összeg:   319 218 885 Ft.
Projekt összköltsége: 319 218 885 Ft.

A munkák főbb mennyiségi paraméterei:

Kerékpárút:

Burkolat szélesség: egyesített elválasztás nélküli gyalog és kerékpárútnál 2,75 m, (1+466-1+624,64) kerékpárútnál 2,5 m (0+000-1+466 km szelvény)

A tervezett pályaszerkezet: AC-4 kopóréteg: 3,5 cm, AC-11 kötőréteg: 2,5 cm, Z0/35 zúzottkő: 20 cm Homokos kavics fagyvédő réteg: 21 cm, A tervezett kerékpárút 1+400 km szelvényben keresztezi a Kraszna folyót.

A híd adatai:

A híd szélessége az acél rácsos tartók külső síkja között: 4,90 m

A híd szélessége az acél rácsos tartók belső síkja között: 4,30 m

A híd szélessége szegélyek külső szélei között: 3,75 m

A híd szélessége szegélyek belső szélei között: 3,25 m

A megoldandó csapadékelvezetésre vonatkozó adatok:

Engedélyezett létesítmények:

SZ-1 jelű szikkasztó árok: 1061,70 fm földmeder

SZ-2 jelű szikkasztó árok: 70,60 fm földmeder

SZ-3 jelű szikkasztó árok: 141,00 fm földmeder

Az adatok forrása: www.mateszalka.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr648630330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.