A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Állagmergőrzések,feljesztések a Mátészalka -Csenger és a Mátészalka -Nyíregyháza vasúti vonalon

"Egy talpfa kicserélésének 22268 Ft az ára"

2015. augusztus 06. - Mátészalkaleaks

Tisztelt Adatgazda!

 

Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 28. § (1) bekezdése alapján a következő adatigénylést terjesztem elő.

 

Kérem, szíveskedjen elektronikus másolatban megküldeni részemre azokat  a dokumentumokat, amelyekből kiderül az, hogy az  alábbiakban felsorolt vasútvonalakon 2014.évben, illetve 2015.- ben az adatigénylés napjáig, milyen összegben végeztek felújításokat, és pontosan milyen pályafejlesztési, pályafenntartási  munkákat végeztek. 

 

1,  Mátészalka-Csenger

2,  Mátészalka-Nyíregyháza

 

Az Infotv. 30. § (2) bekezdése szerint kérem, hogy a másolatokat és az egyéb igényelt adatokat elektronikus úton szíveskedjen részemre a feladó e-mail címére megküldeni.

 

 

Az Infotv. 29. § (3) bekezdése szerint adatigénylésem során a szkennelés költségén kívüli költségek megtéríttetésére nincs mód. Kérem, hogy előzetesen elektronikus úton tájékoztasson arról, amennyiben a kért iratmásolatok szkenneléséért költségtérítés megállapítására kerül sor. Ebben az esetben kérem, hogy a tájékoztatásban mellékeljen dokumentumlistát, dokumentumonként tüntesse fel az oldalszámot és a szkennelés költségét.

 

Kérem, hogy abban az esetben, ha az igényelt adatoknak csak egy részét tekinti megismerhetőnek, az Infotv. 30. § (1) bekezdése alapján azokat az adatigénylés részbeni megtagadásával együtt küldje meg számomra.

 

Segítő együttműködését előre is köszönöm.

 

Lintényi Levente

 

A válasz:

 

 

Tisztelt Lintényi Levente !

 

A MÁV Zrt.-hez 2015. július 6-án benyújtott, Mátészalka – Csenger, valamint Mátészalka – Nyíregyháza vasútvonalakon 2014-2015-ben, az adatigénylés napjáig végezett felújítások pályafejlesztési, pályafenntartási munkálataira vonatkozó közérdekű adatigénylésére válaszolva az alábbi tájékoztatást adjuk:

 

2014 évben:

Mátészalka – Csenger (114-es vonal)

  1. Csenger - Kocsord-alsó aljcsere 2 833 370 Ft

Nyíregyháza – Mátészalka vonalon

  1. Nyírbátor- Hodász aljcsere 9 463 456 Ft
  2. Nyírbátor –Hodász útátjáró átépítés  17 508 184 Ft
  3. Nyíregyháza-Nyírbátor 598 db talpfa csere 13 316 075 Ft
  4. Máriapócs-Nyírbátor 100 db talpfa csere 2 226 768 Ft értékben végeztek munkálatokat.

 

2015 évben:

Mátészalka – Csenger (114-es vonal)

  1. Mátészalka-Csenger útátjáró átépítés 32 449 189 Ft,

Nyíregyháza – Mátészalka vonalon

  1. Nyírbátor-Hodász útátjáró átépítés 16 943 935 Ft.

 

A Nyíregyháza – Mátészalka vonalon 2014-2015 évben jelentős, 11 750 db furatjavítás történt, összességében mintegy 85 millió Ft értékben.

Mátészalka – Csenger (114-es vonal)

  1. 2014. évben 4 250 055 Ft,
  2. 2015. évben tervezett 16 107 442 Ft,

Nyíregyháza – Mátészalka vonalon

  1. 2014. évben 35 632 090 Ft,
  2. 2015. évben tervezett 61 999 176 Ft értékben végeznekmunkálatokat.

 

A munkálatokra vonatkozó dokumentumok a területen állnak rendelkezésre, amelyek jelentős terjedelme miatt kérem, hogy konkrétan jelölje meg, hogy melyek szükségesek, annak érdekében, hogy tájékoztatni tudjuk azok várható másolási költségéről.  

 

Üdvözlettel:

MÁV Zrt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr577685460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.