A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

Pofátlanság! ELMARAD a Debrecen-Mátészalka vasútvonal felújítása !

A legszembetűnőbb, hogy a Debrecen–Mátészalka-vasútszakasz korszerűsítése helyett végül a Nyugati és Keleti pályaudvar állomásépületének felújítása mellett döntöttek...

2016. december 13. - Mátészalkaleaks

Kezdtünk örülni, amikor  a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közlekedéspolitikáért felelős államtitkára debreceni sajtótájékoztatóján kijelentette, 30 milliárd forint felhasználásával megújul a Debrecen- Mátészalka vasútvonal.

Azt hittük, hogy végre mi Szabolcsi emberek is lassújelek nélkül, 80 km/órás sebességgel "száguldhatunk" majd Debrecen felé.Persze jött a következő ígéret, lesznek itt majd modern motorvonatok, kényelem és miegymás...

A kormány jóváhagyta a  2014–20-as fejlesztési ciklusban az Európai Uniónak küldendő legújabb IKOP-projektlistát, melyek az egész ország területét érintő közlekedési fejlesztéseket tartalmazza. Kevés változtatás volt a korábbi tervezethez képest, a legszembetűnőbb, hogy a Debrecen–Mátészalka-vasútszakasz korszerűsítése helyett végül a Nyugati és Keleti pályaudvar állomásépületének felújítása mellett döntöttek.

A Debrecen-Mátészalka vasútvonal hossza, 78 km.

A vonalon csak személyvonatok közlekednek, amelyek 105-108 perc alatt teszik meg ezt a távolságot.

A 2016/2017 évi menetrendi időszakra  14 db állandó sebességkorlátozás terveznek,  ez 25,4’ ~ 26 perc  időveszteséget jelent. (forrás: Máv-Start Zrt. közérdekű adatigénylés)

 Valamint a fentieken túl jelenleg is bevezetett ideiglenes sebbességkorlátozások:

 Hajdúsámson-Nyírbátor 50 km/h (60 km/h-ról)

 Nyírbátor-Hodász 60 km/h (80 km/h-ról)

sesztak_mem.JPG

sesztak.png

 

Miniszter Úr ! Miért ???

 

A bejegyzés trackback címe:

http://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr4912045331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.