A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Olvasónk írja: belehajtott a kátyúba a gyerek, és összetörte magát az Északin

2016. május 25. - Mátészalkaleaks

Tamás levele:

Hazafelé tartottam, és épp szemtanúja voltam annak az esetnek, amikor egy fiatal fiú kerékpárral igyekezett hazafele a napköziből és nagy sebességgel belehajtott az egyik olyan nagy pocsojába, ami alatt óriási kátyú volt.

A gyerek felborult, összetörte magát, a tenyeréről és a karjáról lejött a bőr. Még éppen félre tudtam húzódni, segítettem neki, hazavittem.

Ha elütöttem volna, akkor engem vettek volna elő biztosan, pedig ez az önkormányzat sara. Az a másik jó kérdés, ha valami maradandó sérülése keletkezett volna, akkor az önkormányzat fizette volna majd az életjáradékot, a mi adóforintjainkból?

Köteles tudni az ember, hogy a víz alatt méteres úthiba van?

Követelem azt, hogy az ilyen méteres kátyúkat foltozzák be, már többször volt jelezve!

boritekuj2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr448745232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása