A néha kellemetlen, és a nehezen hozzáférhető mátészalkai adatok lelőhelye.

MátészalkaLeaks

Be lehet látni a kórház illemhelyére

2015. december 22. - Mátészalkaleaks

Kosztya Lászlóné cselekedett, és közhírré tette azt mhogy milyen problémája a frissen átadott kórházzal.Őszinteségét köszönjük.

"Egy napig törtem a fejem ,hozzam -e nyilvánosságra a tegnapi esetemet --de elmondom!Szép új kórház,felújitva! Én látogatóba!az ismerőseim dohányoznak ,ezért az udvar tisztes távolságára kel menni-mivel én nem dohányzom,gondoltam a bejáratnál van egy női mosdó elvégzem a kis dolgomat addig,Neki készülök félig lehúzott nadrággal ,észreveszem az ablakon kinézve at ismerőseim nagyon nevetnek és én látom őket ők pedig mindent mit csinálok ott,átfutott az agyamon -miért jöttem ide be ?mikor ennyi erővel,kint is elvégezhettem volna legfeljebb környezet szennyezésért büntetek volna meg -ha az látott aki akart aWc-én,körbenézve,láttam a előtérbe volt a nem átlátható üveg -nem tudom nem -e lett felcseréve,ez szerintem már csak részletkérdés!Jól gondolja meg ha valaki elmegy a mosdóba hova ül le elvégezni a dolgát nehogy úgy járjon mint én!megjegyzem a képen én vagyok azon a helyen és 15-20 méterről készült a kép! "

A bejegyzés trackback címe:

https://mateszalkaleaks.blog.hu/api/trackback/id/tr778191410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása